Selasa, 24 Maret 2009

Come And Get It

Want Something ?

when you want something, what do you do ? what will you do ?
if you don't do anything, you will not get anything
you will lose something

maybe you have fear or worry that you will not get it
then you just wait and doing nothing
when the time comes, nothing's changed
then you regret that you didn't do it

so don't really think too much
just think some way and do it
then see the result later
just hoping it will come in good

at least that's what i think

2 komentar:

Anonim mengatakan...

saya ingin kerja,
saya mencari kerja,
saya melamar ke banyak perusahaan,
saya menjalani tes,
saya menghadapi interview,
lagi dan lagi,
kemudian saya ditolak,
dan ditolak lg,
saya pun lelah,
saya kehilangan waktu,
saya pun sekarang kehilangan semangat.

gimanaa doongg buuggg?

*uNyeQz ;)

Anonim mengatakan...

cari lagi
teruz mencari
teruz barlari
kesana kemari
tanpa lelah
tanpa mempedulikan semangat
kejar saja apa yg lo mau
maju itu pasti ke depan

mau bareng ?

Loading